Wczytuję dane...

AGM  (Absorbtive Glass Mat)

Kiedy motocykl jest bardziej naszpikowany elektroniką warto zainwestować w nieco droższe rozwiązanie. Akumulatory AGM są wykonane w nowszej technologii dlatego charakteryzują się dłuższą żywotnością i mocniejszymi parametrami. W ich wnętrzu znajdują się maty z włókna szklanego,  ułożone pomiędzy płytami dodatnimi i ujemnymi które zalane są elektrolitem. Jeżeli jest to akumulator, który został zalany już fabrycznie można go umieścić w motocyklu pod dowolnym kątem, natomiast na rynku znaleźć można również AGMy, które należy zalać samemu, wtedy kąt przechyłu takiego akumulatora nie powinien przekraczać 45° aby nie dopuścić do rozlania się elektrolitu. Ich zaletą jest przede wszystkim odporność na wstrząsy i wysoki prąd rozruchowy.

Opis ogólny:

  • typ AGM (Gel)
  • napięcie 12V
  • pojemność 11 Ah
  • prąd rozruchowy 210 A
  • sugerowany prąd ładowania: 1,1A ( 10h )
  • waga 3,2 kg
  • wymiary sz.150x gł.87x w.110 mm
  • Ilość/Karton: 6 szt.
  • waga łączna opakowania 19,4 kg

 

W skład zestawu wchodzą:

  • akumulator
  • instrukcja obsługi PL

 

Pasuje do modeli:

BMW S1000RR 2009 - 2011
Honda CTX700 2014
Honda NC700X 2012 - 2014
Honda VT750C, CA, C2 2004 - 2008
Honda VT750C, CA, C2 Shadow Spirit, Aero 2007 - 2009
Honda VFR800, A Interceptor, ABS 2002 - 2012
Honda RVT1000R RC51 2000 – 2006

Honda VTR1000 SP1, SP1 2000-2006
Honda VTR1000F Super Hawk 2001 - 2005
Honda CBR1100XX 2001 - 2004
Yamaha XT1200Z Super Tenere 2012 - 2014
Honda NSS250 Reflex 2001 - 2009
Honda PS250 Big Ruckus 2005 - 2008
Honda FSC600 Silver Wing 2002 - 2012

Polecamy