Wczytuję dane...

Akumulator kwasowo-ołowiowy

Jest to najstarszy z wymienionych tu typów akumulatorów. Jego niewątpliwą zaletą jest niska cena i duża dostępność w sklepach motocyklowych. Tego typu akumulatory posiadają płynny elektrolit, który samemu trzeba uzupełnić. Daje to pewność, że w akumulatorze, który stał na półce przez dłuższy czas nie wyparował elektrolit. Niestety po zalaniu należy pamiętać o regularnym kontrolowaniu poziomu elektrolitu. Ten typ powinien być zamontowany zawsze w pozycji pionowej. Najczęściej znajduje zastosowanie w starych motocyklach, gdzie zapotrzebowanie na prąd nie jest duże.

Opis ogólny:

  • typ kwasowo-ołowiowy
  • napięcie 12V
  • pojemność 4 Ah
  • prąd rozruchowy 45 A
  • sugerowany prąd ładowania: 0.4A ( 10h )
  • waga 1,6 kg
  • wymiary sz.120x gł.70x w.92 mm
  • Ilość/Karton: 8 szt.
  • waga łączna opakowania - 13 kg

 

W skład zestawu wchodzą:

  • akumulator
  • pojemnik z elektrolitem
  • instrukcja obsługi PL

 

Pasuje do modeli:

APRILIA- AF1 50 Futura/ Europa (87-94), Amico GL/LK/XL/Sport (92-98), Area 51 (98-02), Classic 50 (-97), ET 50, Gulliver AC/LC (95-00), Habana/Mojito 50 (99-05), Pegaso 50, Rally AC/LC (95-05), Red Rose/ Classic (-97), Replica 50 (00-), RS50/Extrema/RX50 (-05), Scarabeo 50 (98-05), SR 50 (93-00),SR 50 C. Replica (96-00), RS 250 Replica 

BETA- Skuter 50 cm3

CAGIVA- 50 Mito/Progress (97-99), 50 W4 (-98), 125 W8 (91-95), T4 E 350 (87-91)

DERBI- Atlantis 50 (99-05), Aventura/Furex/Hunter 50, Easy 50 (98), Fenix 50 (94-), GPR 50R (98-03), Paddock 50 (97), Senda 50 (wszystkie) (96-05), Sport 50 (97), Vamos 50 (93-), Variant GS 50 (97-) 

GILERA Bullit/Runer 50 (97-98), Eagler 50 (97-99), GP 50 (02-04), GSM/H@K/RK/Surfer 50 (98-00), GSM/H@K/Zulu 50 (01-03), RCR/SMT 50 (04-05), Stalker/Storm/TopRally 50 (97-), Typhoon 50 (93-01) 

HONDA- NH 50 Lead (86-98), SA 50 Vision (85-94)

ITALJET- Bazouka 50 (93-96), Dragster 50 LC (98-03), Formula 50 AC (96-97), Formula 50 LC (96-01), Pista 50 (92-97), Torpedo 50 (98-03), Velocifero 50 (95-00) 

KAWASAKI- KMX 125 A/B (86-03), KMX 200 A2-A5 (-97), KLR 600 A (84-92)

MALAGUTI- wszystkie skutery (94-05) 

MBK- wszystkie skutery 50 (93-05) 

PEUGEOT- wszystkie skutery 50 ccm (oprócz nw.) (93-06)

PIAGGIO- Diesis 50 (01-04), ET2 50 Vespa (00-05), Free 50 (95-99), Liberty 50 2T (97-99), NRG 50 (94-98), NTT 50 (95-96), Sfera 50 RST (95-98), Typhoon 50 (94-05), ZIP 50 (93-96), ZIP 50 RST (96-99), Quartiz 50 (92-96)

SUZUKI- TS 50 XK (91-97), UF 50 Estilete (00-03), RG 80 Gamma (85-95), TS 80X (84-88), DR 125 (83-85), TS 125X (87-), DR 250S (83-88) 

YAMAHA- Areox 50YQ (97-00), Beluga, BW"s50 Bump, Spy (95-00), CE 50S Riva (86-87), CW 50 (wszystkie) (90-05), CS 50 Jog R (02-05), Neos 50 (97-05), SH 50 E/D/M/Riva (87-94), YM 50 Breeze (95-96), WHY (99)

Polecamy