Wczytuję dane...

AGM  (Absorbtive Glass Mat)

Kiedy motocykl jest bardziej naszpikowany elektroniką warto zainwestować w nieco droższe rozwiązanie. Akumulatory AGM są wykonane w nowszej technologii dlatego charakteryzują się dłuższą żywotnością i mocniejszymi parametrami. W ich wnętrzu znajdują się maty z włókna szklanego,  ułożone pomiędzy płytami dodatnimi i ujemnymi które zalane są elektrolitem. Jeżeli jest to akumulator, który został zalany już fabrycznie można go umieścić w motocyklu pod dowolnym kątem, natomiast na rynku znaleźć można również AGMy, które należy zalać samemu, wtedy kąt przechyłu takiego akumulatora nie powinien przekraczać 45° aby nie dopuścić do rozlania się elektrolitu. Ich zaletą jest przede wszystkim odporność na wstrząsy i wysoki prąd rozruchowy.

Opis ogólny:

  • typ AGM (Gel)
  • napięcie 12V
  • pojemność 12 Ah
  • prąd rozruchowy 200 A
  • sugerowany prąd ładowania: 1.2A ( 10h )
  • waga 4,75 kg
  • wymiary sz.150x gł.87x w.145 mm
  • Ilość/Karton: 6 szt.
  • waga łączna opakowania 28,7 kg

 

W skład zestawu wchodzą:

  • akumulator
  • instrukcja obsługi PL

 

Pasuje do modeli: 

Aprilia: RSV 650,  ETV1000

Honda: NV 750,VT 750C,C II Shadow, XRV 750 Afrikan Twin, ST 1100,A Police,Pan Eur, GL 1500 VALKYRIE

Italjet: 125 DRAGSTER

Kawasaki: VN 800 Classic,A, GPZ 1100 Horizont,ZRX 1100,ZX 1100 D1,C, ZZ-R 1100 Ninja, ZZR 1100 EU, ZZR  1200(2002-2003), ZZR 1400(06-)

Suzuki: DR 650 RSE,RSEU, DR 800 S,SU Big, GS 1100G,GSX 1100G , AN 650 BURGMAN 03-

Yamaha: XJ 900s DIVERSION, FZR 1000 Exup,GTS 1000,A,YZF 1000 R Thunderrace, XJR 1200,SP, FJ 1200,A, XJR 1300

Harley Davidson: V-Road 1130,  1200

QUAD:

Honda: TRX 300 Fourtrax,FW,  Four 300 EX, TRX350 Fourtrax,D, FL 400 R Pilot,FW,

Polecamy