Romet RCR
  • Nowy
8 000,00 zł
MRF E-DIRT 6.0
  • Nowy
14 399,00 zł
MRF E-Street
  • Nowy
5 599,00 zł
Barton Cafe Racer 50
  • Nowy
7 799,00 zł
Barton Coral 125
  • Nowy
9 999,00 zł

Regulamin konta w sklepie Sklep internetowy Husator

§ 1

DEFINICJE

  • Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
  • Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie. 
  • Sklep – sklep internetowy Sklep internetowy husator.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://husator.pl Sprzedawca -"HUSATOR" Jakub Serafin, Arkadiusz Szymański Spółka Cywilna z siedzibą pod adresem ul. Gawędy 70, 45-126, Opole, NIP: 7543210113

§ 2

KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

Adres pocztowy: ul. Gawędy 70, 45-126, Opole Adres e-mail: biuro@husator.pl Telefon: 501 256 580

§ 3

WYMOGI TECHNICZNE

Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest: Aktywne konto e-mail Urządzenie z dostępem do Internetu Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

§ 4

KONTO

  • Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
  • Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
  • W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  • W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  • Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  • W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: biuro@husator.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

§ 5

REKLAMACJE

  • Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail biuro@husator.pl.
  • Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.  POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  • W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z: 1. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595. 2. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. 3. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 6

DANE OSOBOWE

  • Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  • Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

§ 7

ZASTRZEŻENIA

  • Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  • Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  • W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
  • Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są: 1. konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu 2. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi 3. zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
  • Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  • W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy biur@husator.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
  • W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  • W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  • Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.